tisdag 20 april 2010

Underbara älskade hormorner...

Till alla er som säger att det alltid är helt underbart och mysigt att vara gravid -NI LJUGER!
Vi (speciellt Robin) har ett helvete ibland med mina humörsvägningar. Känner mig just nu bara tjock och finnig. Känner mig ibland inte alls gravid. Därför ska det bli fantastiskt med ultraljud i morgon för då kan jag nog mer acceptera alla finnar och min växande rumpa.
Tur att Robin är den som har tålamod här i vår familj iallafall. Ena stunden är jag så elak både mot mig själv och mot honom sen andra stunden älskar jag att vara gravid och överöser Robin med kärlek.

Vad jag än säger och gör så älskar jag dig. Har aldrig älskat dig som nu. Du kommer bli världens bästa pappa och är världens bästa sambo.

Kram Helene

2 kommentarer:

  1. Ja vad dom får stå ut med dom stackarna,men tänk på oss då!! =) Du är världens finaste oavsett om du har finnar eller stor rumpa..ha ha man tycker man är stor o tjock men vi är ju runda o goa iallafall..

    SvaraRadera
  2. ja du dom får stå ut med mycket våra pojkar!! men som sagt jag tycker att de kommer ganska så lindrigt undan endå=) håller tummarna för att det går toppen imorgon=)KRAM

    SvaraRadera