söndag 25 april 2010

Söndag 25 April

I dag har jag och min jobbarkompis Jasmina och hennes dotter vart på isrevyn. Det var första gången jag var på det och det var jätte bra. Jösses vad dom måste ha tränat.
Får vi en dotter ska hon bli isprinsessa :)

När jag kom hem gjorde jag slottsstek och kände mig som en mormor som gjorde söndagsmiddag :)
Supergott med kokt potatis, broccoli, blomkål och riktig gräddsås.
Har blivit mitt gamla jag nu igen och lagar ordentlig mat, Robin är mycket nöjd! För några veckor sen när jag var så trött blev det mest snabbt och lättlagat. Trivdes inte alls med det. Jag älskar att äta och laga mat. Helt klart en av livets meningar enligt mig. Skulle vi bli fattiga någon gång så skulle maten bli bland det sista jag drog in på.

Nu sitter jag i soffan efter en hurtig promenad med familjen. Kände för en powerwalk efter gräddsåsen ;)

I morgon ännu en härlig arbetsvecka och på tisdag går vi in i gravidvecka 19!! Snart halvtid och påminner jag Robin blir han nästan darrig :)
Jag är övertygad om att han kommer bli världens bästa pappa!

Nu ska jag hoppa i duschen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar