torsdag 8 april 2010

På tillfriskningsvägen och gravid v16

Visst blev det bra :)


Gravid vecka 16

Nu är det bara näsan som rinner och lite retlig hosta som är kvar annars känner jag mig ganska pigg. Igår kom Sofia och Mollymus hit och hälsade på. Vi åkte till Hem & Hobby och köpte tyg både till henne och mig. Jag har nu vår/sommar gardiner i mitt kök :) Det blev jätte söta rosa/vit randiga hissgardiner med vitt sidenband runt. Ringde till Robin och sa:

"Hej Älskling! Jag har köpt Rosa tyg till köket!"
"-Jaha, det är ingen idé att fajtas med dina gravidhormoner så..det blir väl bra."
"-tack!"
Han tyckte iallafall att det blev jätte fint.

I går gick vi in i gravidvecka 16. Nu är det bara två veckor kvar till ultraljud, jätte spännande men lite otäckt också. Vi pratade om det igår och Robin tycker det är mer läskigt än jag. Han har ju inte riktigt förstått än att det ligger en blandning mellan oss i min mage. Inte jag heller helt... :)

Igår på kvällen kom Linn hit så jag, Sofia och Linn hade taco och myskväll. Jätte mysigt och rätt som det var var klockan 23.
Kram H

1 kommentar:

  1. Åh va bra det blev med gardinerna!Våra magar ser typ lika ut,min börjar oxå långt upp!Kan det bero på att vi är systrar!? =)puss o kram

    SvaraRadera