måndag 5 april 2010

Jag+nässpray=sant!

Vad skulle jag göra utan mitt nässpray? Troligtvis kvävas eftersom jag har svårt att andas med munnen, låter konstigt jag vet, men får nästan panik om näsan inte är "fri".
Nu är det inte bara näsan som är problem i mitt sjuktillstånd utav nu även halsen!! Hostar som en tok och kan inte sova.
Inatt vaknade jag kl 3.30 och kunde verkligen inte somna om. Jag var hur trött som helst, ögonen sved nästan. Fick sätta mig upp i sängen men inte fasen gick det somna då heller, det var ju obekvämt!! buuhu..
Nu när jag ändå håller på att klaga kan jag väl ta upp detta förbaskade snöfall som kom förut. Vad sjutton, visst det smälte ju med en gång nästan men i går hur underbart var det inte eller? Sol,sol,sol mera sol!

Undrar hur bebisen mår i magen när jag inte mår bra? Har ju nästan vart sjuk i två veckor nu.

Jag vill bli friiiisk!

3 kommentarer:

  1. Jaså!? :) Ja det är ju trevligt med folk som läser men man vill ju veta lite vilka det är. Jag va beroende av nässpray med Elise också. Så jag väntar bara på att det kommer komma snart nu också!! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Det var nog jag som smittade ner dig igen. Eller så var det du som smittade mig först. För jag har också hosta och ont i halsen. Blir hemma från jobbet både idag och imorgon. Hoppas innerligt att både du och jag blir friska tills på Onsdag :)

    SvaraRadera
  3. Nästäppan kan tyvärr ha med graviditeten å göra också.Vissa kan få dras med de. Det är rätt segt. Men hoppas de släpper snart! sköt om dig/kram

    SvaraRadera