fredag 16 april 2010

Dåligt med inlägg,

Nu har det blivit dålig uppdatering det senaste. Jag hinner inte med tiden, vill göra såå mycket men hinner liksom inte.
Längtar så jag håller på att spricka till på onsdag då det är ultraljud :)
Då går vi in i vecka 18 redan! Jag och älskling har tagit ledigt hela dagen och ska bara gå omkring och mysa och shoppa och kolla på tapeter.

I helgen är det jobb både lördag och söndag. Skulle vart ledig söndag men det är personal sjuka.
De har åkt på samma elaka förkylning som jag hade. Är fortfarande snorig och hostar på nätterna. Har vart risig nu i tre veckor!! Och nu när jag kom hem från jobbet säger Robin att han känner sig dålig.

Vill passa på att varna för kanske världens sämsta film: Faithhearted. Man blir ju förbannad på vissa filmer för dom är så dåliga och detta är en sån film.

Nu ska jag sova. God natt.

1 kommentar:

  1. Vi ska på Ultraljud på Tisdag! :) Längtar också som bara den!!

    SvaraRadera