söndag 17 januari 2010

Summering av helgen

I fredags jobbade jag kväll 13-21.30 blev en lugn kväll med tv tittande med Sofia och Emanuel.
Vaknade på lördagsmorgonen och hade ont i hela kroppen kändes som om jag trillat nedför trappan. Var helt täppt i näsan och ont i halsen. Åkte till jobbet ändå och jobbade 10.45-15 sen var jag heelt slut. Skulle gått på kalas till Wilma och Nathalie kl 17 men fick stanna hemma och ligga i soffan med feberkänsla. Usch. Lilla Wilma redan 8 år. Du som var så liten för några år sedan. Kommer ihåg första gången jag och Robin var barnvakt till henne då somnade hon i min famn. Lilla gumman sluta växa! :)

När Robin kom hem från kalaset kollade vi på "Män som hatade kvinnor" jag hade sett den förut men Robin hade inte sett den. Vi har just lyssnat klart på ljudboken. Jag blev riktigt besviken på filmen. Tyvärr. Boken var mycket bättre. Läs den. Eller ännu bättre lyssna på den. Det är verkligen vår grejj det där med ljudbok, vårt sätt att varva ner efter en arbetsdag. Riktigt mysigt att krypa ner i sängen och sätta på cd-spelaren man somnar som en stock.

Idag har jag vart ledig. Jag och Robin har haft en "hemmafixardag" hur mysigt som helst. Grejjat hemma, vart ute och gått, myst och drukit för många koppar kaffe. Känner mig mycket bättre idag efter många snoriga näsdukar.

Kom just hem från Storasysters salong. Som sagt så är dom ju i Thailand så jag och mamma har vart städerskor när dom vart borta.

Redan måndag i morgon.

Nu ska vi se på "Paranormal Activitys". Sägs att den filmen är den mest otäckaste filmen som gjorts.

Kram och ha det så bra. H

1 kommentar:

  1. ååå så trevlig å komma i morgon å det är städat å fint :)
    Syrran har ju vart å hjälpt mig oxså i veckan... ibland ska man ha det bra!
    Städar ni hemma oxså? :) Krya på dig
    Kram lisa

    SvaraRadera