torsdag 14 januari 2010

Ännu en härlig ledig dag

Nu har jag varit ledig två dagar i rad, hur underbart som helst. Har bara gjort allt i min egen takt och vart världens bästa hundägare. Vi har myst och gått låånga promenader. Har vart med vänner och tagit hand om huset, lagat mat till min älskade sambo och vart barnvakt åt Celine medans hennes mamma och pappa skrev på huspapper. Grattis älskade vänner!

Skulle inte vara fel att vara hemamafru. Oj vad fint. Fast jag älskar att jobba också. Käna sina egna pengar och man känner riktigt att man gjort något nyttigt när man kommer hem. Jag tror man tar till vara på det man älskar mer när man jobbar.

Sitter här och kollar på youtube på Tobbe ifrån "En annan del av köping", jag bara älskar hans kommantarer. Kolla själva:

http://www.youtube.com/watch?v=IuKw2jJbSsk


Nu är det snart helg igen. Puss och kram H

1 kommentar:

  1. Du kan få byta med mig lite så kan jag få jobba lite. Börja känna sug efter detta nu. har ju varit hemma i över 3 år så:-)
    /kram

    SvaraRadera