lördag 30 januari 2010

Hej alla vänner.

Jag är inne i världens tröttperiod just nu. Känns som att jag bara jobba och sover. Så förlåt vänner ni som har ringt att jag inte har svarat, jag har inte orkat. Är det normalt att känna såhär? Att tillochmed bli ensamvarg för ett tag? Jag mår jätte bra för övrigt men just tröttheten är ett problem. När jag kommer hem från jobbet vill jag bara sätta på mig mysbrallorna och tofflorna och sätta mig i soffan med en filt om mig. Inte prata med någon utan bara vara hemma med min familj. Nu tycker ni säkert att jag är jätte konstig. Jag hoppas ni förstår. Alla har nog en period som man bara vill vara för sig själv och vila. Men som sagt annars mår jag jätte bra :)
Nu ska jag åka och jobba.

Kram på er H

1 kommentar:

  1. Oj precis så blir jag när jag är gravid:-) Hoppas det vänder snart,kram!

    SvaraRadera