tisdag 12 januari 2010

12/1-2010

Känns helt fel att skriva 2010. Tänk de barnen som föds iår
Vilket år är du född?
- 10
Säger man så? Ja det kanske man gör.

Jag läste precis ett mail jag hade fått från storasyster. Hon och Johannes är i Thailand i två veckor. Hon skrev: "Vattnet är så varmt så det svallkar inte ens när man hoppas i!!!???!!!" Jaja lyllos er då! Nä då jag är inte avundsjuk. Jag älskar kyla, speciellt när det är sådär härligt kallt så man knappt vill gå ut!! Nästa år då förjer vi med. De har frågat oss flera gånger om i skall med. Men nästa år dåsån.

I ungefär en månad har jag vart förkyld. Hur jobbigt som helst! Speciellt när man har ett sådant jobb som ja har. Kan ju inte gärna sitta och snora framför folk. Men det verkar ju som de flesta är mer eller mindre snoriga nu. Förutom de som är i Thailand då kanske?!

Grattis Nathalie till CERT och BIM på Hedda. Fantastiskt kul! Och hoppas på mer skojigt från dig ;)


Storasyster och Johannes var rädda om er! Älskar er.

Nu måste jag åka och jobba. Vi ses. Kramar H

1 kommentar:

  1. Nä det låter riktigt äckligt att ha de så varmt å så:-P vill man verkligen ine vara med om:-)

    SvaraRadera