söndag 18 september 2011

Konstnär nästa?


Efter att vi möblerade om på nedervåningen blev en vägg väldigt naken.
Hemma hos oss hänger hallen, köket, matdelen och tv-hörnan ihop. Dagen vi fick nycklarna till huset tog Robin och hans pappa fram motorsågen. Väggar revs och ljust och luftigt blev det.

Alla väggar är givetvis vita.
Vitt, vitt, vitt ni vet. Bästa färgen, iallafall snyggaste. Kanske inte det praktiskaste när man både har barn och hundar men..

Nu vill vi hitta på något roligt på den tomma väggen. Vi funderar på att måla en tavla. En jätte stor tavla! Ungefär 2x2 meter stor. I färgerna rött, blått, grönt och gult. Nu undrar ni säkert om jag slått i huvudet eller något. Men ni ska får se :)

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag faktiskt nyfiken... Jag ser framför mig någon slags tavla med massa sträck typ lite 90 tals konst

    SvaraRadera
  2. Ha ha, helt rätt tycker jag kör på bara, måla måla måla! Kram Malin

    SvaraRadera