torsdag 1 september 2011

Glöm inte

Loppisen nu på lördag och söndag på Skövdevägen 35 mellan klockan 10-16!


Idag har varit en mysig dag.

Dagar som denna myser man extra mycket av att vara mammaledig.

Vi gick ner till Arken några mammor och där var det nog rekordmånga. Ines älskar att vara där så jag har bestämt mig för att resterande torsdagar jag är hemma kommer jag alltid försöka gå ner dit så hon får leka och busa med de andra barnen.


Efter det gick vi hem och jag frostade av frysen och sen tog vi en liten tupplur. Tänk så mycket energi man får av att blunda en liten stund. Det räcker med 30 minuter! Skönt.

Sen åkte jag till gymmet och svettades lite och efter det klippte jag gräset.


Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer:

  1. Jag har fikat och sedan varit på guldaffären och beställt min vigselring och lämnat in förlovningsringen för utbankning... Mina fingrar har inte direkt blivit smalare efter Oskar.

    SvaraRadera