torsdag 8 juli 2010

Oturs elände.

Mamma hade brutit fotknölen och blir gipsad i sex veckor. Stackare i denna värme. Ska försöka så gott jag kan att ta hand om dig lilla mamma.

Är just hemkommen från Skövde. Vart en mysig förmiddag och lunch med Sofia och Linn. Sofia bjöd på godfrukost när vi kom. Tiden rusar iväg när man har kul och sen käkade vi lunch på Gräddhyllan, mums.

Nu ska jag vila lite och sen måla. Svärmor kommer och målar fönster och jag fasaden. Till helgen är det förhoppningsvis klart. Kommer ett gäng snälla människor och hjälper oss. Hoppas bara på bra väder. Efter att huset är färdigmålat ska vi ta en välförtjänt paus i allt vad renovering heter. Har nu haft ständiga projekt i 1,5 år. Så till höst ska vi bara njuta av vår bäbis och det nya livet som kommer.

I natt drömde jag att Marre och Sven fick en son som vägde 2,5 kg (lite lite). Mer kommer jag inte ihåg. Tror skarpt på en liten Valter. Du är så vacker Marre och ni kommer bli underbara föräldrar.

Blir gräsänka ikväll då Robin ska iväg och köra cross efter jobbet.

Hej hopp!

1 kommentar:

  1. låter som ni haft en härlig dag!!=)Tack vad du är snäll Hellen men vet du, Du är minst lika vacker <3

    SvaraRadera