lördag 17 juli 2010

Mountain buggy

Mountain buggy urban jungle

Nu äntligen har vi fått tummen ur och beställt barnvagn. Blev inte alls den vi hade bestämt från början.

Vi ville ha en Brio Happy, en fyrhjulad barnvagn. Men när vi kom in till babyproffsen och fick syn på Mountain buggy unban jungle barnvagnen bestämde vi oss med en gång. Vi båda gillade allt med vagnen och helt plötsligt kändes Happyn väldigt klumpig och stor. Denna var lättkörd både i stan och på grusväg och fick plats jätte bra brevid hundburen i bilen. Det är viktigt för oss att vagnen går att köra ute på landet då jag kommer tillbringa mycket av mammatiden uppe hos mormor och morfar.

Det dumma är att det är 8-10 veckors leveranstid på vagnen och vi har 9 veckor kvar nu på tisdag innan bebisen beräknas födas!! HJÄLP!! Och tänk om jag föder för tidigt? Både jag och Robin kom en vecka för tidigt. Så nu lilla bebis stannar du kvar tills vi fått vagnen :)

Vi valde chokladbrun liggdel och filtgrå sittdel.

Alla elaka gravidkilon ska traskas av. Så när bäbisarna föds vet ni vad jag och syrran gör. Hjulen kommer får bytas efter bara några månader!

För övrigt har jag det hur bra som helst på min ledighet :)
Hej!

3 kommentarer:

  1. Åh va roligt att ni helt ändrade er!Det kommer bli kanon tror jag..Den ser jätte bra ut.O jag tror oxå att vi kommer få byta hjul sedan..För oj va vi ska gå..Oj vad man längtar nu..Puss o kram

    SvaraRadera
  2. ooooj va moster längtar :) jag vill också med o gå sen!

    SvaraRadera
  3. Den kommer ni nog bli nöjda med tror ja allt. Du ska se att den kommer hinna komma. Om inte så kanske du inte går ut å går så jätte mycke de första dagarna så då hinner vagnen komma.Jätte fin är den. ni kommer gå så att gruset ryker efter er:-) hehe.Sköt om dig å magen!!

    SvaraRadera