torsdag 10 december 2009

Torsdag

I natt drömde jag att jag tappade mina framtänder! Vad betyder det?
Har vart hos syster och fixat håret idag. Slingade och toppade, känns jätte bra. En liten förbättring i vintertråket.
Har även vart på "bibblan" och lånat en ljudbok - Män som hatar kvinnor. Har nog påbörjat boken 500 gånger med aldrig lyckats komma in i den. Så nu ska jag lyssna på den istället. Alla jag pratat med som läst boken säger att den är jätte bra. De är nästan avundssjuka på mig för att jag inte läst den. Jag har ju sett filmen och gillade den. Det sägs ju alltid att boken är bättre än filmen.
Nu ska vi till svärmor och svärfar på mys och kaffe.
Ciao. H

1 kommentar:

  1. jag brukar oxå drömma om att jag tappar mina tänder...när jag jobbade på en thailändsk restaurang sa thailändskorna att det betydde att en släkting skulle dö...men vore d sant hade jag inte haft nån släkt kvar nu;)för jag drömmer d lite då o då. ge inte upp m boken nu.den e ju SJUKT bra!!du kommer älska den!ha en fin helg nu!!kramar från Gbg

    SvaraRadera