torsdag 31 december 2009

Året tjugohundranio

Ja nu var det snart slut på det här året med då. Hur fort går inte tiden då?
Jag hade tänkt att försöka mig på en årskrönika men insåg rätt snabbt att det första halvåret inte var så värst varierande, bestod princip endast av jobb och husrenovering.
Sen hände grejjor jädrar:
blev fastanställd på ICA, fick min diagnos Struma, blev sjukskriven- gick igenom den hittills jobbigaste tiden av mitt liv, förlovade mig med Robin, åkte till Kreta på en välförtjänad semester, 1/8 firade jag och Robin 3 lyckliga år tillsammans, den 22/12 ett år som husägare.
Dessutom berikades mitt liv extra mycket tack vare två små mirakel, Celine och Tova.
Detta året har både vart mitt livs bästa och värsta.
Gott slut på det gamla och gott nytt på det nya!
Var rädda om varann.. H

1 kommentar:

  1. du är så söt gumman!! love you! pusss Emelie

    SvaraRadera