torsdag 10 september 2009

Mariestad nästa


Snart ska jag åka till min "Extra" mormor och morfar Gittan och Tommy två helt underbara männsikor som också har en bulldog.
Vi brukar skojja om att Morren som han heter är Märthas pojkvän.
Ska bli bjuden på lunch och fika. Så mysigt att komma dit och bli ompysslad :)

Nu är det bara två dagar kvar innan R kommer hem, det har gått ganska fort ändå.
Tycker det har varit väldigt jobbigt när han har vart borta, känner mig lixom halv på något vis.
Men det är väl bara tecken på riktig kärlek?

Märtha och Wera ligger ute i trädgården och solar sig, R har med kameran så jag kan inte ta något kort.

Sitter här framför datorn och kollar ut på mina fina blomlådor som är fulla med fjärilar. Då blir man väl glad. Det betyder ju att inte sommaren är över. Jag och Carro diskuterade det igår att man får lite smått panik när man tänker på att sommaren snart är över. Det är som att man går hela sommaren och väntar på att den ska börja.

Vi ses!
Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar