onsdag 9 september 2009

Hej och välkommna till min blogg


Har länge funderat på att skaffa mig en blogg. Och nu har jag gjort det :)

Idag har caroline och hennes söta som William varit här, det var hon som hjälpte mig med bloggen :)
Vill bara säga att du är underbar Carro, så himla kul att man hittat en så bra vän så här på äldre dagar ;)
Efter att Carro och William åkt fick jag sån energi att jag både klippte gräset och trmmade dessutom städade jag. Det var skönt kan nu lägga mig och känna att man gjort något med dagen.
Min underbara sambo Robin är i USA med sitt jobb och jag saknar honom såå..han kommer hem nu på lördag :)
Oj vad vi ska pussas!

Ha en underbar dag

Kram H


2 kommentarer:

  1. Åh kul att du bloggar,det gör ju jag med,har nog 1-års jubeleum snart:-)
    Hoppas allt är bra!

    Kram Jessica!

    SvaraRadera
  2. ååh :) du är underbar du med Helene :) ja verkligen kul att man kan hitta en sån bra kompis när man är "gammal" haha! va kul att du fick sån ork att göra allt de där :) kan du sova extra gott i natt! tänkte bara säga att jag glömde min påse från Ica hos dig om du inte märkt de :P kan kanske hämta de på fredag annars får du äta upp de :) hör av mig om jag åker till hjo nån dag! kul att du har en blogg nu med så vi kan se vad ni gör om dagarna! vi hörs! puss & kram & godnatt

    SvaraRadera