fredag 11 september 2009

Bara några timmar kvar....


Nu är han på väg hem. Jag är faktiskt nervös (!), varför är jag det? Vi har ju varit tillsammans i tre år! Det pirrar i hela kroppen. Jag älskar dig över hela mitt hjärta!


Idag har två av mina bästa vänner varit här, Elin och Emelie, och fikat, såå mysigt. Lilla Celine var med också hon skrattar hela tiden men blir helt varm i hjärtat.

Jag sa det att tänk hur mycket jag älskar Celine tänk då hur det blir med sina enga barn. Det måste vara en helt fantastisk känsla.


Idag har jag även varit riktig duktig har tvättat, planterat blommor, städat och rensat ogräs. Det är så mysigt att vara ute i trädgården och "pöta". Jag riktigt njuter!


Jag är så glad idag, R kommer ju hem i morgon och jag älskar mitt hus, min trädgård och självklart mina hundar :)


Nepp nu ska jag grejja lite till så tiden går fortare.

Kram H

1 kommentar:

  1. Vad skönt att R är hemma. Låter som du trivs med livet,härligt!:-)

    Kram Jessica!

    SvaraRadera