tisdag 29 mars 2011

Hej

Bloggpausen blev kort..Tänk vad några kommentarer kan göra :) Blev genast glad och taggad igen.

Jag bloggar ju såklart för min egen skull. Lägger upp dom finaste korten vi har ifall datorn skulle gå sönder och så att alla våra vänner kan gå in och kika och se hur Ines växer, vad vi gör och hur vi och hundarna mår.

Bloggen är som en "snäll" dagbok. Ibland brukar jag gå tillbaka och kolla när jag skrev ut att vi skulle ha barn och läsa alla fina kommentarer. Och speciellt gå tillbaka och kolla kommentarerna från när Ines kom. Jag blir alldeles varm och gråter en skvätt. Sen är bloggen min andra hjärna vad gäller att komma ihåg saker.


Tyvärr kan jag snart inte längre skylla på ammningsbrain eftersom jag håller på att sluta.


Natten till lördag åker jag till Paris med mitt jobb och lyxar runt lite. Det ska bli hur mysigt som helst och jättekul. MEN!! Jag har stor separationsångest till Ines och ont i magen. Robin och Ines kommer ha det jätte bra och Robin är världens bästa pappa. Men sen Ines kom har jag vart ifrån henne 3 gånger på massage á 1 timme och nårga gånger när jag ridit. Men när vi väl kommer iväg tror jag det blir bra och jag mår nog bara bra av att "ladda batterierna" lite. Och tänk känslan när jag ser henne och honom ;) igen!


Hur som helst så tackar jag för era ord och hoppas ni skriver en rad när ni vart inne så lovar jag att fortsätta blogga.

5 kommentarer:

  1. Helene det var tur för dig att pausen blev kort för jag följer denna blogg och tycker det är toppen kul att läsa. Men jag är tyvärr dålig på att kommentera.. Men du ska veta att jag läser!
    Ni ser ut att må toppen bra och lilltjejen växer!
    Kram Ida-Marie

    SvaraRadera
  2. toppen att du kom tillbaka så snabbt! :)

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag läser med ibland o tittar på dina fina bilder ! Hoppas du får det underbart i Paris, jag tänka att de har mer vår där så njut!!! Klart Ines o Robin kommer ha det toppen även om jag lätt kan relatera till separationsångesten,jag är likadan själv ;-)
    Kram Camilla Dahlqvist

    SvaraRadera
  4. Jag är inne och kikar in din blogg var och varannan dag. Ines är ju så gullig och eftersom Julie och Ines är i samma ålder är det kul o läsa om hennes utveckling och känna igen sig. Vore tråkigt om du sluta blogga. Ha det så trevligt i Paris:)

    SvaraRadera
  5. jag läser alltid din blogg! tycker att du ger mycket insperation! håller med malin! :)

    SvaraRadera