fredag 4 mars 2011

Fredag-helg

Veckorna går så himla fort och det känns som det endast är måndag och fredag. Men underbara helg är nu här. Sitter här med min kaffekopp och funderar på att hoppa ur nattlinnet kanske.
Jag älskar att vara mammaledig!
Igår var jag, syster, mamma och barnen i Tidaholm och shoppade. Förnyade min och Ines garderob lite. Underbart med nya kläder.
Jessica- Skolgatan6.blogspot.com -den heta ananascocktailen med cocoglass var jättegod. Helt klart värd att göra.
Näe fy vilket tråkigt inlägg detta blev.
Jag är inne i en skrivsvacka. Det är därför jag inte uppdaterar bloggen så ofta.
Trevlig helg påer! Kram

3 kommentarer:

  1. Åå tack då måste jag testa det:).
    Visst är det härligt att vara mammaledig,ska vi ta en promenad i veckan?

    SvaraRadera
  2. Men då tar vi en promenad på onsdag,jag lämnar Ebba kl:9 så då kan vi komma förbi er efter?

    SvaraRadera
  3. Kan man få recept?? Såg det på halv åtta hos mig men hittar inget recept på det! Låter grymt gott i alla fall!!!

    SvaraRadera