onsdag 29 december 2010

Maria Montazami

Å vad jag älskar denna underbara kvinna. Hon är så "härligt flummig" på något vis. Om det är någon känd människa som jag skulle vilja träffa är det nog henne. Jag skrattar varje gång jag lyssnar på henne.

"jag går till mataffären, tvättar, it´s nog a big deal, jag lunchar med en väninna Vi skrattar och gråter, du vet en typical girl"
"jag kanske inte är super smart men jag är en väldigt bra fru och mamma"

Helt fantastisk!! Lugn och härlig och mysig. Hon är min idol.

2 kommentarer:

  1. Haha ja jag älskar henne med!
    Jag skulle oxå vilja träffa henne!Hon har så underbara kommentarer..
    (ojj hennes vatten gick sönder)underbara människa!

    SvaraRadera
  2. ja visst är hon för goo.
    Vilka kommentarer hon kommer med ibland. Helt underbar. Ja henne vore kul att träffa.

    SvaraRadera