torsdag 6 oktober 2011

Första föräldramötet


Ikväll har vi varit på föräldramöte. Vårt allra första! Herregud. Tänk att just vi fått världens underbaraste lilla Ines! Och att det snart är 1 år sedan. Det går kusligt fort. När jag var gravid tjatade alla om att "njut, njuuuut av första tiden för det går så fort" jaja, tänkte jag klart jag ska göra det. Just då njöt man inte riktigt av just situationen för man längtade ju bara efter att få hålla sitt barn. När Ines var pytteliten längtade man efter att hon skulle börja le, skratta, leka och krypa. Nu längtar man efter att få höra mamma jag älskar dig. Lyckan är alla framsteg. Jag njuter nu, jag lovar. Varenda minut, även fast man ibland är så trött att man somnar stående, även fast man ibland inte orkar göra sig iordning, även fast huvudet ibland snurrar. Att få bli och vara mamma är det vackraste som finns och nu fattar jag verkligen vad alla menade....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar