torsdag 14 juli 2011

Ullaredresan bokad

Måndagen 25 juli drar jag och storsockersyrran till Ullared för shopping. Ja, jag vet, löningsdag.... Men färderna stannar hemma med barnen så vi har heeeela långa dagen på oss. KUL!

Jag är inne i en riktig fixar-grejjar-period och det kliar i fingrarna. Här näst ska jag slipa och olja in trädäcket på baksidan. Har köpt en gråvit-pigmentolja som jag ska måla med. kommer bli göra snyggt. Svärmor har också oljat med samma olja och det kommer matcha huset superb!

I förrgår fick jag en sommarpresent av min kära sambo- ett parasoll. Ett vitt.
Vi strävar efter att få baksidan som en innergård. Ni vet en sån med stenläggningar och olika "rum". Vi har ritat och skissat och funderat. Det är ett stort och tidskrävande projekt, precis som vi gillar :)

Kommer lägga upp bilder så ni får se hur det ser ut nu och i framtiden kommer att se ut.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar