tisdag 12 juli 2011

Hej, vi lever!!

Jag har tagit en lååång paus från bloggandet som ni märkt. Kände att jag verkligen behövde det. Visste tillslut inte vad jag skulle skriva. Dagarna är underbara men ungefär detsamma hela tiden.

Just nu räknar vi ner till Robins 4 veckor långa semester. SÅÅ underbart att ha han hemma hela dagarna. Hans första vecka ska jag dock jobba. Men dagarna går ju så fort så den veckan är snart gjord.

Ines växer å växer. 8 tänder har hon, gullungen. Hon ställer sig upp mot allt och kaxigt släpper ena handen. Ett par regäla vurpor har det blivit. Lilla söta! Det hör ju till utvecklingen men helst av allt skulle jag vilja linda in henne i bomull.

Nu är den härligaste tiden på året och jag bara älskar att fixa och pyssla i trägården och med huset. Vi har byggt ett plank på baksidan. Skönt med insynsskydd och snyggt som attan blir det. Några fönster står på tork efter skrapning, kittning och målning. KUL! Sen är det alltid lite småfix som man lämnar, varför gör man aldrig klart? Det går ju så snabbt om man väl tar tag i det..

Jag har införskaffat en Iphone så jag ska försöka lära mig blogga från den.

Vi hörs.
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Ja kul att ha dig tillbaks:). Vilken söt Pippi,svettigt när dom börjar klänga utan kontroll men det är ju bara blunda och låta dom hållas;). Såg planket häromdagen,jättefint! Jag har en app som heter blogpress,funkar super!

    SvaraRadera
  2. Skoj att du är sugen på att skriva igen! =)
    Härligt med semester! Tänkte kika förbi nån dag snart om du är hemma framöver? Så längesen vi sågs.
    Hoppas allt är bra med er!
    Hälsa guuben!

    kram

    SvaraRadera
  3. jJjJ AAAA VA JA HAR SAKNAT ATT LÄSA OM ER, SÅ SÖT PIPPI ÄR :D

    SvaraRadera
  4. Om den lilla gullungen är så kaxig redan....hur ska det då gå när hon kommer i tonåren...alla andra ungar kommer att få spö ;.)

    /Malin

    SvaraRadera