tisdag 12 april 2011

Förändring

Systerfrisör vill klippa mig page och färga ultrablondt. Låter jätte kul! Jag som älskar förändring. Tycker det är snyggt att "ljusa upp sig" lite till sommaren. Efter graviditeten så har jag blivit mörkare i håret men är nu sugen på att bli ljus igen. Tror det kommer bli fint.


Ines fyllde ett halvår i lördags!! Och idag har jag skickat iväg dagisansökan. Dagis, det vill man ju inte tänka på än. Vi hoppas nu på att Ines & Filip kan få gå på samma dagis.



Träffade vi våra kompisars lilla bäbis och helt plötsligt var Ines en jättebäbis. Så liten, så liten var hon. Man glömmer fort, vågade nästan inte hålla henne.

Kramkram!

1 kommentar:

  1. Det låter snyggt! Jag blev ju typ brunett under graviditeten nu... Inte kul. Ska till Annika den 10/5 så då får hon åtminstone göra ljusa folieslingor på mig... Vilket dagis ska ni ta? Jag funderar mest på Orrelyckan eftersom det blir gångavstånd för oss. Men Stella ska inte börja förrän i augusti 2012 så det är ett tag dit tack och lov!

    Kram

    SvaraRadera