måndag 17 januari 2011

Snällaste moster Madde!


(klicka på bilderna så blir dom större)




Ines moster, Madde, skämmer bort henne lite stup i kvarten. Igår fick Ines denna helt underbara tavla. Ser ni hennes födelsedag, längd, vikt och namnet på sängen?
Till ochmed tapeten är ju detsamma.
Ser ni vilka två som sitter i sängen då?
Pappas cross är med och björnen som Ines fick när hon föddes sitter och gungar på gunghästen.
Jag kan inte se mig mätt på den..
Åh moster Madde vi älskar dig!
Kolla in denna roliga bloggen & alla fantastiska bilder och tavlor:
Bettinadesign.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Ah världens bästa moster Madde! Vilka fina presenter! Tavlan är så super fin passa perfa i Filips rum.

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt att målningen blev så uppskattad - det är ju jag som gjort den och det gör inget alls att du länkar här på din sida - det är ju så den bästa reklamen blir till - välkommen till mina sidor och kolla! www.bettinadesign.blogspot.com
    www.bettinasdoptavlor.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Underbar. Har också köpt såna tavlar t mina syskonbarn i doppresent. Dom är så fina.

    SvaraRadera
  4. guuuud vilken fin tavla!!!
    Ska beställa en sån direkt :)

    SvaraRadera