onsdag 24 februari 2010

Stickning- tantigt eller inne?

jo jag har börjat sticka. Faktiskt väldigt avkopplande. Robin skrattar åt mig. Men är det så himla tantigt? Tycker det är ganska gulligt.

Har precis lagat falukorv i ugn och potatismos, mycket gott. Så snart ska jag ta en låång promenad med mina tjejer i detta fina väder. Visst blev man glad när man vaknade i morse och solen sken in genom persiennen. Vi alla är förtjänta utav lite ljusterapi. :)
Så på med termobrallorna och mössan och ge er ut, på lördag kommer nästa snöoväder!

Först ska jag ta en tupplur på soffan, blev riktigt matatrötter :)

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt att sitta o sticka,lite vuxen poäng på den du!!!Men det bjuder jag på..

    SvaraRadera
  2. Det skulle väl bli regn på lördag?

    SvaraRadera
  3. Det är tantigt att sticka men du är sååå sööööööt. Såg att vi jobbar en heldag ihop på långfredagen, jippie! Miss you

    SvaraRadera