söndag 21 februari 2010

21 februari

I fredags kväll ringde min pappa hit och vill prata med Robin. Han undrade om Robin kunde hjälpa till och köra och skotta snö i helgen. -Javisst, sa Robin. -Bra, kom upp hit kl 5 så drar vi igång. Stackars älskling var inte hemma förän kl 01 på natten. Han jobbade 20 timmar irad! Imorse började han jobba kl 9 och är fortfarande ute och kör. Vill ha hem han nu!

Så jag har tillbringat min helg med syrran och mamma. Skulle åkt på tjejfest hos Lisen till Tibro i lördags men jag vågade inte ge mig ut på vägarna.

Nu längtar jag så till våren kommer. Tänk att få ta första kaffet i solväggen eller att bara få tillbaka den efterlängtade energiin som verkligen behövs nu.

Nu ska jag äta kvällsmat. Och pussa på mina vovvar. Hejhej

1 kommentar:

  1. längtar med till solväggen=) gud så härligt!!kram marie

    SvaraRadera