torsdag 3 november 2011

In2Thailand


Mitt söta kusinbarn Felicia är med sin kompis volontärarbetare på ett barnhem i Thailand. Jag följer deras blogg om livet där nere och har både skrattat och gråtit till den. Vilken skillnad dom gör för barnen och vilken lycka de sprider. Felicia är en solstråle i sig så barnen måste älska henne. Idag skrev hon ett långt inlägg på bloggen och avslutade med "Ps. Jag har löss och det tänker jag inte göra något åt, än. Ds"

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ja, hon är söt och go Felicia, jag följer också bloggen, en sån resa och alla dess upplevelser tror jag man bär med sig för resten av livet. Jag har ju också varit på barnhem vid flera tillfällen och träffat barn i olika åldrar när vi hämtade våra små i Colombia, man blir oerhört berörd långt, långt in i hjärtat.

    SvaraRadera