torsdag 11 november 2010

Hej alla!

Ines gillar att ligga på magen. Speciellt i fåtöljen på fårfällen. Extra härligt är det när kaminen är igång.
Pappa upp idan. Jag älskar deras likheter mina två finaste.

Vår lilla groda


Vagnen är supermysig.


Dax för lite uppdatering här på bloggen känner jag. Just nu är jag på god väg att lära mig rutiner. Allt tar ju tid när man inte riktigt har lärt sig än :) Har jag flyt så är jag påklädd och ute med vagnen vid 11 tiden. Mammalivet är verkligen mysigt. Känner man för att gå i morgonrocken fram till 12 så varför inte? Jag njuter för fullt.

Ines växer så det knakar och väger nu över 4 kg och är 55 cm lång. 3 cm på en månad. Hej och !!
I tisdags hade jag och Robin varit föräldrar i en hel månad (?!) och vart tog den månaden vägen?

Kramar från oss!

2 kommentarer:

  1. Å vilken liten goding!!!!! Hon är en riktig sötnos: Kram Linda H

    SvaraRadera
  2. Fina fina Ines!!! Vad lik hon är Robin (jag är så nyfiken på hur vår bebis ser ut, vem h*n blir lik)! Ines blir stor hon med, precis som kussen! Imorgon bitti har jag planer på att lägga ett paket i er brevlåda (vill inte att det ska ligga över natt när det är så blött ute, fast det är virat i plastpåse också). Det går lite vinterkräk och annat på jobbet så jag tänker inte träffa er ifall jag bär med mig någon smitta. Vi får ses längre fram. Kram Rebecca

    SvaraRadera